Sinterklaastoernooi Team Coolen

Inschrijving gesloten

Voor jongens en meisjes Geboren 2009-2015 Voor zowel beginnende als ervaren judoka's

Bij aanvang hoeven de Judoka’s zich niet te melden. Er is geen weging. De Judoka’s worden op of omstreeks genoemde tijd opgeroepen en naar de juiste mat gebracht. LET OP: Op een gedeelte van het parkeerterrein is een blauwe zone aanwezig. Dit betekent dat men met een blauwe parkeerschijf twee uur gratis mag parkeren. Direct aansluitend aan de wedstrijden mogen de kinderen naar de horeca voor de prijsuitreiking met Sint en Piet.

Sporthal de Leye Baerdijk 43 5061 GG Oisterwijk

Deelnemers

Op deze lijst tonen we alleen de openbare deelnemers en leden die je zelf hebt ingeschreven. Openbare deelnemers hebben tijdens het inschrijven aangegeven dat andere leden hun inschrijving mogen zien van de activiteit