VACATURE TECHNISCHE COMMISSIE!!!
19-01-2024

Wij zijn steeds op zoek naar verbeteringen van onze lessen. Onze Technische Commissie is daarbij van groot belang. Deze groep vrijwilligers kan wel een paar extra handen gebruiken.

Onderstaand een taakomschrijving voor de leden van deze commissie.Die geeft niet alleen de taken aan waarmee de commissie belast is, maar laat ook zien hoeveel voorbereiding er continue nodig is om er voor te zorgen dat U of uw kinderen kunnen genieten van de judo en jiu jitsu lessen van de klub.

Wat moet je doen?

• 1 keer in de paar weken mee vergaderen over hoe wij de kwaliteit van de lessen die we geven hoog kunnen houden.

• Het onderhouden van een trainersgroep van circa 30 trainers en assistenten.

• Voorbereiden en organiseren van de lessen op al onze drie de locaties. Denk aan het maken van een jaarplanning en zorgen dat er trainers op de les aanwezig zijn

Wat moet je kunnen?

• Ervaring met het office 365 pakket, zoals het gebruik van Word en Excel. En het gebruik van een online cloud platform voor het opslaan en delen van bestanden.

• Je bent accuraat en oplossingsgericht en in staat om op een duidelijke en heldere manier te communiceren.

• Je kunt snel schakelen als er onverhoopt problemen op je pad komen.

Als u interesse heeft om een steentje bij te dragen aan deze activiteit, laat het ons weten graag. U kunt daarvoor het email adres technischezaken@judoklub-tilburg.nl gebruiken.

Er is geen technische kennis nodig voor deze vacature!

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw aandacht.

Met sportieve groeten,

Technische Commissie JudoKlub-Tilburg