VACATURES WEDSTRIJD COÖRDINATIEGROEP
21-02-2024

De wedstrijdcoördinatie groep is op zoek naar 2 enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om te organiseren, registeren en coördineren van diverse activiteiten.

Na de ledenvergadering ontstaat er een vacature voor bestuurslid WCG. Zonder nieuwe leden kunnen er onder andere geen clubkampioenschappen, bandexamens, e.d. worden georganiseerd.

Hieronder vindt je het takenpakket van de wedstrijdcoördinatie groep.

• Het tweemaal per jaar organiseren van de bandexamens voor de sporten judo, jiu-jitu

o Doel om alle sporten centraal examen te laten doen, is het dat alle budosporten zou bij publiek onder de aandacht wordt gebracht.

o Examens vanaf gele band worden op het centraal examen afgenomen.

• Het organiseren van de klubkampioenschappen 1 x per jaar

o Om iedereen in een vertrouwde omgeving kennis te laten maken met het fenomeen ‘toernooi’

• Het medeorganiseren van clinic’s voor de wedstrijdgroep.

o Judoka’s de gelegenheid te geven om wedstrijdtechnieken te leren van judoka’s die een ruime ervaring hebben in wedstrijden.

• Het inschrijven van judoka’s voor externe toernooien
• Het laten begeleiden van judoka’s door coaches tijdens externe toernooien.

• Het bijhouden van de puntentelling van de Frans de Leeuw bokaal (judo)

Je hebt ervaring nodig met het office pakket; zoals Word, Excel en Outlook.

De tijd die het kost is maximaal 1 uur per week, met uitzondering van bandexamens en clubkampioenschappen. Dit kost meer tijd om te organiseren,

ZIE JE JEZELF EEN VAN DEZE TAKEN VERVULLEN, NEEM DAN CONTACT OP MET :

Voorzitter@judoklub-tilburg.nl of wcg@judoklub-tilburg.nl

Bandexamen Sessie 3

Bandexamen Sessie 2

Bandexamen Sessie 1

VACATURE TECHNISCHE COMMISSIE!!!
19-01-2024

Wij zijn steeds op zoek naar verbeteringen van onze lessen. Onze Technische Commissie is daarbij van groot belang. Deze groep vrijwilligers kan wel een paar extra handen gebruiken.

Onderstaand een taakomschrijving voor de leden van deze commissie.Die geeft niet alleen de taken aan waarmee de commissie belast is, maar laat ook zien hoeveel voorbereiding er continue nodig is om er voor te zorgen dat U of uw kinderen kunnen genieten van de judo en jiu jitsu lessen van de klub.

Wat moet je doen?

• 1 keer in de paar weken mee vergaderen over hoe wij de kwaliteit van de lessen die we geven hoog kunnen houden.

• Het onderhouden van een trainersgroep van circa 30 trainers en assistenten.

• Voorbereiden en organiseren van de lessen op al onze drie de locaties. Denk aan het maken van een jaarplanning en zorgen dat er trainers op de les aanwezig zijn

Wat moet je kunnen?

• Ervaring met het office 365 pakket, zoals het gebruik van Word en Excel. En het gebruik van een online cloud platform voor het opslaan en delen van bestanden.

• Je bent accuraat en oplossingsgericht en in staat om op een duidelijke en heldere manier te communiceren.

• Je kunt snel schakelen als er onverhoopt problemen op je pad komen.

Als u interesse heeft om een steentje bij te dragen aan deze activiteit, laat het ons weten graag. U kunt daarvoor het email adres technischezaken@judoklub-tilburg.nl gebruiken.

Er is geen technische kennis nodig voor deze vacature!

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw aandacht.

Met sportieve groeten,

Technische Commissie JudoKlub-Tilburg

JKT IN DE PRIJZEN!!!
07-01-2024

Ja het is echt waar, vandaag hebben een paar van onze judoka’s een prijs in de wacht gesleept op het judotoernooi te Echt.

Een 1e plaats voor Nayara en Paul, en een mooie derde plaats voor Yago.

Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

En natuurlijk nog even op de foto met trainer/coach Hendrik.