Brabant CUP

Inschrijving gesloten

Wil jij meedoen aan een "echte Judo competitie" en een super grote beker winnen? Meld je dan aan voor de Judo Cup Brabant. Je bent dan automatisch ingedeeld voor vijf toernooien en strijd mee voor de beker in de finale. Heb je nog weinig ervaring. Dit is geen probleem want iedereen wordt ingedeeld op leeftijd, gewicht en ervaring.

De Judo Cup Brabant is een Judocompetitie voor Judoka’s van geboortejaar 2016 t/m 2006. De competitie bestaat uit vijf toernooien die altijd worden gehouden op zaterdagmiddag. Tijdens het toernooi wordt gewerkt in poule-systeem wat betekent dat de Judoka’s altijd een gegarandeerd aantal wedstrijden kunnen spelen.

Data zijn onder voorbehoud Ronde 1: Zaterdag 31 oktober 2020 Ronde 2: Zaterdag 16 januari 2021 Ronde 3: Zaterdag 6 maart 2021 Ronde 4: Zaterdag 29 mei 2021 Finale: Zaterdag 2 oktober 2021

De locatie zijn wisselend per datum. Voor recente info zie

Deelnemers

Op deze lijst tonen we alleen de openbare deelnemers en leden die je zelf hebt ingeschreven. Openbare deelnemers hebben tijdens het inschrijven aangegeven dat andere leden hun inschrijving mogen zien van de activiteit