Judo kamp

Inschrijving gesloten

Door een tegenvallend aantal aanmeldingen en de aanhoudende corona situatie hebben we helaas moeten besluiten om het kamp van dit jaar te annuleren. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer gezellig met zijn allen op kamp.

Dit jaar krijgen jullie de opdracht om een kluis te kraken. JA een echte kluis! Lukt dit jullie op het einde van het kamp, dan gaan jullie naar huis met de welverdiende prijs. Lukt het niet, dan gaan jullie helaas met lege handen naar huis. Om de kluis te kunnen kraken hebben we de hulp van jullie allemaal hard nodig!

Lijkt het je gaaf om de kluis mee te kraken en ben je geboren in 2003 tot en met 2012? Houd dan je agenda vrij!

De inschrijving voor het kamp zal openen op zaterdag 20 maart 2021 om 15:00 uur. Zorg ervoor dat je er snel bij bent, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. De bijdrage voor het kamp bedraagt dit jaar € 57,50. In maart krijgen jullie natuurlijk nog een herinnering van ons over de inschrijving, maar zet de datum gerust al in de agenda’s.

Groepsaccommodatie De Roerdomp Ontginningsweg 10 5091 KN Westelbeers

Deelnemers

Op deze lijst tonen we alleen de openbare deelnemers en leden die je zelf hebt ingeschreven. Openbare deelnemers hebben tijdens het inschrijven aangegeven dat andere leden hun inschrijving mogen zien van de activiteit